• Gwarancja

W przypadku reklamacji organizujemy dla Państwa odbiór uszkodzonego towaru  i pokrywamy koszty tegoż transportu. Dołożymy wszelkich starań aby reklamacja została rozpatrzona w możliwie najkrótszym czasie.

Produkty oferowane w sklepie internetowym Magiczne-Wnętrza.pl są objęte gwarancją producenta. W przypadku jakichkolwiek problemów z produktem, należy kontaktować się z obsługą sklepu telefonicznie lub mailowo.

Odbierając przesyłkę, Klient powinien w obecności kuriera sprawdzić czy zawartość paczki jest  zgodna z zamówieniem oraz upewnić się, że towar jest nieuszkodzony. W przypadku widocznych uszkodzeń mechanicznych, należy spisać protokół uszkodzenia w obecności kuriera.

Jeśli z pewnych przyczyn protokół uszkodzenia nie został spisany w obecności kuriera, należy skontaktować się z obsługą sklepu MAGICZNE-WNETRZA.pl. W przypadku wad fabrycznych lub uszkodzeń produktów należy wykonać minimum 3 zdjęcia uszkodzenia, które należy odesłać drogą e-mailową na adres sklep@magicze-wnetrza.pl.